viernes, 11 de enero de 2013

La dança de la muerte



Dize el rey

XVIII

¡Valía, valía los mis cavalleros!
Yo non querría ir a tan baxa dança;
llegad vos con los vallesteros,
hanparadme todos por fuerça de lança.
Mas ¿qué es aquesto, que veo en balança
acortarse mi vida e perder los sentidos?
El coraçon se quexa con grandes gemidos.
Adiós, mis vasallos, que muerte me trança.

Dize la muerte

XIX

Rey fuerte, tirano, que siempre robastes
todo vuestro reyno e fenchistes el arca;
de fazer justicia muy poco curastes,
segunt es notorio por vuestra comarca.
Venit para mí, que yo so monarca
que prenderé a vos, e a otro más alto;
llegat a la dança, cortés, en un salto.
En pos de vos venga luego el patriarca.



La dança de la muerte. Edición de Víctor Infantes. Visor, 1982.
Imagen: Heidelberger Totentanz, 1488

No hay comentarios:

Publicar un comentario