lunes, 13 de mayo de 2019

[He sortit a la recerca d´una identitat / He ido en busca de una identidad]


He sortit a la recerca d´una identitat

i només he trobat símbols que m´hi apropen.

No hi ha constància de veracitat,

només una mena de rastre de les lleis.


En obrir els finestrals, un dia qualsevol,

la boira baixa, eixint de la gorga,

em converteix en un petit personatge novel-lesc.

Ja no em calen identitats, ni noms, ni padrins.

Em son sobrers. M´han obert la porta de l´eternitat

en convertir-me en un algoritme al facebook.




He ido en busca de una identidad

y no encontré más que símbolos que me acercan.

No hay constancia de veracidad,

tan solo un posible rastro de las leyes.


Al abrir los ventanales, un día cualquiera
,
la niebla, surgiendo de la garganta,

me convierte en un pequeño personaje novelesco.

Ya no necesito identidades, ni nombres, ni padrinos.

Me resultan estorbos. Me han abierto la puerta de la eternidad

al convertirme en un algoritmo en facebook.






Pep Castells. Sense penedement, sense esperança/Sin arrepentimiento, sin esperanza. Voces del extremo. Candelario, 2019.

Imagen: Pawel Kuczynski

No hay comentarios:

Publicar un comentario